Hvad er Prisgaranti Hoteller

Prisgaranti Hoteller er et international kvalitetsmærke, som sikre gæsten, at de altid får den laveste pris og bedste service, når de booker direkte hos hotellet. Hoteller, som benytter mærket, har nemlig forpligtet sig til opfylde retningslinjerne for Prisgaranti Hoteller.


33.973

Overnatninger

booket på danske hoteller
fra 1. januar 2016 til i dag*

14.948

Bookinger

 foretaget udenom hotellerne
fra 1. januar 2016 til i dag**
(Eks. hos Booking.com eller Hotels.com)

2.268.210

Danske kroner

i provision gået til udlandet 
fra 1. januar 2016 til i dag***
(Eks. til Booking.com og Hotels.com)

827.896.475

Danske kroner

 som gik tabt for gæsterne og
de danske hoteller i 2012


77% af dine gæster besøger dit hotels hjemmeside, inden de booker.
84% vil gerne booke her, hvis de vidste, de fik samme pris og garanti.
Hotelrapporten - Januar 2014 - Bestil den GRATIS her


Vi forstår godt samarbejdet med OTAérne, men hvorfor ikke hente noget af den tabte provision tilbage?

 

Indtast antal overnatninger om året og en gennemsnitspris i felterne og beregn hvor meget dit hotel kan spare til OTAérne ved at tilmelde sig Prisgaranti Hoteller.

= 40.000 kr. om året


Vil gerne kontaktes:

(*)
(*)
(*)

Mere information:

Hotel Gruppen

Direkte: +45 9840 7610
Email: info(at)hotel-gruppen.dk


"Fortæl budskabet til dine gæster, og få dem til at booke direkte på dit hotel i fremtiden". Et langsigtet hotel samarbejde som betaler sig.


Krav til dit hotel:

  • Gæsten skal altid have den laveste pris ved direkte booking.
  • Gæsten skal kunne booke og betale online på din hjemmeside.
  • Gæsten skal kunne betale med danske og udenlandske kort.
  • Hotellet skal aktiv bruge prisgarantimærket.
  • Hotellet skal fortælle budskabet til gæsterne.

Hvad får dit hotel?

  • Medlemskab af Prisgaranti Hoteller.
  • Koder til implementering af mærket på din hjemmeside.
  • Automatisering af op til 6 forskellige sprog via IP adresser.
  • Egen godkendeside på www.prisgarantihoteller.dk (6 sprog).
  • Rettighed til brug af logo og markedsføringsmateriale.
  • Dedikerede medarbejdere, vidensdeling og et stærkt hotel netværk.
  • Budskabet spredt og markedsført på de sociale medier.
  • Styring og planlægning af online markedsføring.

Hvad kan dit hotel yderligere gøre?

  • Synlig booking, pris og andre vigtige informationer (WiFi) på forsiden.
  • Skal kunne booke på alle enheder (Web, mobil & Tablets).
  • Flere sprog på hjemmesiden og angiv priser i forskellige valutaer.
  • Udlever bonus-/kuponkort med Prisgarantimærket, når gæsten tjekker ud.
  • Vær aktiv på Facebook og andre sociale medier.
  • Brug livechat og vær aktiv, når gæsterne besøger din hjemmeside.
  • Brug parameter booking og optimer dit online booking flow løbende.